Tento program seznamuje účastníky se zásadami a nástroji pro efektivní vedení porad a meetingů. Cílem semináře se představit a prakticky si vyzkoušet vedení porady včetně řešení krizových situací. Součástí semináře jsou i základní zásady a nástroje práce se skupinou, sbírání a vyhodnocování informací od skupiny, definice závěrů a výstupů.

Z obsahu semináře

  • Kolik nás stojí porady
  • Kdy, koho a jak pozvat na poradu
  • Příprava porady
  • Zásady vedení a účasti na poradách
  • Audio-vizuální pomůcky
  • Zásady práce se skupinou
  • Zásady efektivní a efektní prezentace
  • Řešení kritických situací
  • Nástroje sběru a vyhodnocení dat:
  • Brainstorming
  • Metoda skupinové rovnoprávnosti
  • Metoda diskusní smyčky
  • Follow-up porady, kontrola úkolů a zpětná vazba
  • Praktická cvičení: řešení případových studií a situací
  • Praktický nácvik vedení porady se zpětnou vazbou od účastníků a lektora

Nakonfigurujte si seminář dle vašich potřeb.

Co s konfigurátorem?